گلخانه

8 دلیل که گلخانه هیدروپونیک می تواند در مصرف پولتان صرفه جویی کند

8 دلیل که گلخانه هیدروپونیک می تواند در مصرف پولتان صرفه جویی کند

اگر اولین "انقلاب کشاورزی" هنگامی آغاز شد که انسان ها محصولات کشاورزی را در خاک فرو برد، دوم تنها زمانی می توانستیم که آنها را از خاک خارج کنیم.

البته ما در مورد هیدروپونیک صحبت می کنیم - روش انقلابی و بدون خاک برای رشد محصولات و سبزیجات و موج جدیدی از هیجان در صنعت کشاورزی.

یک دلیل عمده برای همه علاقه به هیدروپونیک: اکثر سیستم های مدرن طراحی شده اند که نه تنها افزایش سود، بلکه همچنین هزینه های بلندمدت را کاهش می دهد. این که آیا با حفظ منابع یا از بین بردن کار دستی که به طور سنتی وقت گیر است، برای تولید کنندگان فردا مانند تکنولوژی هیدروپونیک بسیار زیاد است.

در اینجا یک هیدروپونیک چند راه حلی وجود دارد که به تولیدکنندگان کمک می کند تا هزینه های طولانی مدت را کاهش دهند و به همین دلیل ممکن است زمان برای به دست آوردن عملکرد رشد خود را با یک سیستم هیدروپونیک ایجاد کنید.
1. بهبود کارایی آب

به طور معمول، یک گیاه پرورش دهنده با گیاهان در محیط خاکی سنتی ممکن است انتظار داشته باشد قسمت قابل توجهی از آب را که روی گیاهان به روان پخش می شود، از دست بدهد. نه تنها این می تواند منجر به اشباع و آلودگی منابع آب محلی شود، بلکه نشان دهنده از دست دادن سود عملیاتی است که به طور سنتی به عنوان اجتناب ناپذیر دیده می شود.

از آنجا که هیدروپونیک ها نیاز به کاشت در خاک و یا در زمین را از بین می برند و از خود آب به عنوان اصلی ترین محرک رشد استفاده می کنند، این سیستم ها باعث می شود تا تولید کنندگان به طور قابل توجهی ساده تر برای کاهش روان آب و بهبود فصل آب پس از فصل. تمام آب موجود در سیستم هیدروپونیک شما در یک حلقه بسته وجود دارد، به این معنی که فقط در مورد هر قطره به طور کامل مورد استفاده قرار می گیرد بدون اینکه به گرانش یا دیگر گیاهان تشنه گم شد.
2. حداکثر کردن فضای سودآور

یکی از بزرگترین شکایاتی که ما از تولید کنندگان می شنویم این است که آنها تلاش می کنند تا این توازن بین "فضای زمین بیش از اندازه هدر رفته" و "فضای بسیار کوچکی برای رشد گیاهان به وجود آورند" را اضافه کنند. اضافه کردن به فضای معمول غیر تولیدی موجود در بسیاری از عملیات رشد سنتی و می توان آن را سخت به دست آورد که نقطه شیرین از نظر سود در هر فوت مربع است.

به همین دلیل است که سیستم های هیدروپونیک - با فاصله فشرده خود و استفاده بسیار کارآمد از فضای زمین افقی می تواند به افزایش قابل توجهی در بهره وری مربع فوت در گلخانه شما و یا ساختار تونل بالا، با حذف این فضای ناپایدار به نفع مناطق تمیز و متراکم رشد ، کشاورزان برای تولید برداشت های بزرگتر و بهتر با استفاده از همان مقدار فضای زمین ایستاده اند.
3. کاهش آفات و بیماری ها

تقریبا در هر عملیات رشد سنتی، خاک یکی از اصلی ترین آفات آفات، بیماری ها و سایر پاتوژن های مضر برای رسیدن به گیاهان خود است. این که آیا این امر به دلیل رگبار آب از یک ناحیه آسیب دیده در جاهای دیگر یا به سادگی ریتم طبیعی سلامت خاک است، در حال رشد در زمین تقریبا همیشه گیاهان را در معرض خطر بیماری و آفات قرار می دهد - در حالی که هیدروپونیک ها، از سوی دیگر، ممکن است فقط به کمک مخالف

یک سیستم هیدروپونیک یک سیستم بسته است، به این معنی که هیچ نقطه ورود و خروج آسان برای آفات، بیماری ها، قالب ها و یا سایر بیماری های پاتوژن نباید حتی برای رسیدن به گیاهان خود باشد.

تا زمانی که شما و متصديان شما در حال تمییز کردن و تمیزکاری مناسب بین کاشت ها هستند، محصولات زراعی شما باید به طور قابل توجهی راحت تر از محصولات کشت شده در خاک استفاده شود. این بدان معنی است که صرفه جویی در صرفه جویی در آفات، و به طور قابل توجهی کاهش خطر از دست دادن به علت بیماری و یا آلودگی.
4. بدون نیاز به وجدان

آفات و بیماری ها تنها مهاجمان نیستند که به دنبال استفاده از محصولات در حال رشد خود هستند. هنگامی که در خاک کاشته می شود، علف های هرز می توانند به تکه های محصولات کشاورزی خود سریعتر از آنچه که می توانید آنها را بیرون بکشید. این می تواند زمان، کار و توجه را که ممکن است در غیر اینصورت نتواند از آن صرف نظر کند، بخورید.

از آنجا که سیستم های هیدروپونیک بدون خاک و بسته هستند، علف های هرز هیچ جایگاهی در محصولات خود ندارند. این بدان معنی است که شما می توانید زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد علف های هرز و دیگر مهاجمان آهسته خاموش کردن محصولات خود و زمان بیشتری مطمئن شوید که برداشت شما به عنوان کامل و زیبا که ممکن است.
5. رشد گیاهان سودمند تر

هنگامی که شما تصمیم به رشد در زمین، اغلب بار که به معنی انتخاب تنها محصولات که به احتمال زیاد در منطقه شما موفق. برای مثال، همه ی خاک برای رشد انگور مناسب نیست، در حالی که شرایط آب و هوا و درجه حرارت ممکن است باعث شود حتی محصولات پایه ای حتی در مناطق سرد و یا طوفان حتی بیشتر شود.

از سوی دیگر، هیدروپونیک، به شرایط بیرونی به درستی کار نمی کند. این بدان معنی است که با تنظیم هیدروپونیک مناسب، می توانید محدوده های خود را در رشد محصولات حتی سودآورتر از قبل تنظیم کنید، و خودتان را برای افزایش سود در هر فوت مربع و صرفه جویی در مصرف انرژی وقت تلف کنید.
6. چهار فصل کشاورزی

برای بیش از حد طولانی، زمانی که تصمیم می گیرید زمانی و کجا رشد محصولات خود را انجام دهید، کشاورزان به فصل های در حال تغییر و تغییر آب و هوا تغییر کرده اند. در مناطق شمالی و یا مناطقی که احتمالا طوفان را تجربه می کنند، به طور سنتی به معنی محدود کردن فصل رشد به بهار و
تابستان، و یا محدود کردن آنچه که می تواند با موفقیت در فصل پاییز و زمستان رشد کند.

از آنجا که سیستم های هیدروپونیک اجازه می دهد تا حتی کنترل دمای، سطوح مواد مغذی، رطوبت، تهویه و عوامل دیگر هر روز، تولید کنندگان که هیدروپونیک را انتخاب می کنند، نباید محصولات زمستانی یا پاییز خود را محدود به تنها کسانی که احتمالا در هوای سرد زنده ماندن. پیش از آن که گوجه فرنگی را در ماه ژانویه رشد دهید، به لطف سیستم هیدرولیکی خود، حتی ممکن است آبدارتر از همیشه باشد.
7. دستاوردهای بزرگتر، برداشت های قابل اطمینان تر

در حالی که توانایی کشت محصولات در دوران نامزدی و کاهش احتمال از دست دادن محصولات به بیماری ها و آفات ممکن است صرفه جویی خود را به خط پایین خود را نشان می دهد، بهبود اندازه و کیفیت برداشت شما نیز کمک خواهد کرد که افزایش سود خود را در هر مربع -پوشه بیشتر

هیدروپونیک به کشاورزان اجازه می دهد فقط این کار را انجام دهند، که اغلب باعث افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت برداشت می شود به لطف تحویل مواد مغذی و آب بالا. هنگامی که هر گیاه دسترسی مستقیم به ریشه ها را به همه چیزهایی که نیاز دارد رشد و رشد کند، گلخانه شما فرصت های بسیار خوبی برای آوردن برداشت های بزرگ و بهتر از آنچه که در غیر این صورت می تواند در خاک حاصل شود.
8. خودکار سازی و صرفه جویی در کار

یکی از عمده ترین تخلیه ها در بودجه یک کشاورز صرف هزینه های صرفه جویی در کار است که نیاز به تخت زراعی از بذر یا بذر تا برداشت می باشد. این کار می تواند همه چیز را از وجین و مبارزه با آفات به منظور نظارت و تنظیم کنترل های محیطی برای نگه داشتن چیزها در سطوح بهینه داشته باشد. با بهینه سازی سیستم هیدروپونیک شما، شما به شدت میزان کار مورد نیاز برای رسیدن به نتایج مشابه یا حتی بهتر را کاهش می دهید.

در یک سیستم هیدروپونیک، همه چیز از رشد دمای اتاق، سطح رطوبت و سطوح نور، سطح مواد غذایی و کیفیت می تواند برای تحویل ایده آل حتی زمانی که از گلخانه شما فاصله دارید، خودکار باشد. این به این دلیل است که سیستم های خودکار می توانند فضای رشد خود را به طور مداوم برای تغییر شرایط تغییر دهند و اصلاحاتی را به صورت خودکار انجام دهند و زمان و تلاش لازم برای نظارت و پاسخ به مشکلات فضای رشد شما را ذخیره کنند.
آیا تا بهار صبر نکنید - شروع به رشد در هیدروپونیک امروز!

هرگز بهتر یا بیشتر هیجان انگیز برای تولید کنندگان نبوده است تا پاهای خود را به صورت استعاری از طریق هیدروپونیک پاکسازی کنند. در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری، تولید کنندگان به دنبال راه حل برای مشکلات هستند که برای صدها سال به کشاورزان دچار شده اند و هیدروپونیک ها ممکن است بهترین پاسخی باشد که تاکنون مطرح کرده ایم.

اگر به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های عملیاتی خود هستید، فصل رشد خود را گسترش دهید و سود خود را در گلخانه افزایش دهید، فقط با ما تماس بگیرید و آنچه را که ما پیشنهاد می دهیم برای تنظیم هیدروپونیک خود فراهم کنیم. این ممکن است بهترین تصمیم شما در طول سال باشد.

 

منبع : وبلاگ رزبلاگ گلخانه


مطالب مرتبط با 8 دلیل که گلخانه هیدروپونیک می تواند در مصرف پولتان صرفه جویی کند:
ارسال دیدگاه جدید
کد امنیتی رفرش